نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 21:30

۱۹ سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می دهند

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به رشد کمی و کیفی سالن‌های سینما در استان، گفت: ۱۹ سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعیت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی سالن‌های سینما در استان گلستان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: تعداد سالن‌های سینما در استان گلستان از ۱۴ سالن در سال ۱۳۵۷ به ۱۹ سالن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز سینماهای استان در چند سال گذشته، گفت: یکی از دستاوردهای مهم در حوزه سینمایی استان، بهسازی، استانداردسازی و تجهیز سینماها به امکانات مدرن بوده که برخی از سینماهای استان را از درجه سه به درجه مدرن ارتقا داده است.

رعیت افزود: همچنین دو دستگاه سینما سیار برای بهره مندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان اختصاص یافته است که به طور مستمر فیلم‌های روز سینماهای کشور را در مناطق مذکور به نمایش در می‌آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در طول یکسال گذشته بیش از ۷۰ سانس اکران فیلم در مناطق محروم داشته‌ایم که هفت هزار و ۱۵ نفر از هم استانی‌های ساکن در شهرهای فاقد سینما و مناطق محروم و کم برخوردار از این ظرفیت سینمایی استان بهره مند شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013848

مهمترین اخبار ایران و جهان: