نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 23:00

لیگ برتر والیبال| شکست غیرمنتظره گیتی‌پسند مقابل حریف پایین جدولی

تیم والیبال گیتی‌‌پسند اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان مس رفسنجان بود.

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، نیما نظرپور، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، احسان زینعلی و حسین ولایی بازیکنان گیتی‌‌پسند در این دیدار بودند.

در دست نخست مس در امتیازات ابتدایی اختلاف ایجاد کرد و توانست در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسد؛ در دست سوم گیتی‌پسند عملکرد بهتری داشت و در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

در دست سوم و چهارم مس رفسنجان که در این دیدار مهمان بود، توانست در امتیازات پایانی عملکرد بهتری داشته باشد و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ گیتی‌پسند را شکست دهد.

به این ترتیب گیتی‌پسند سیزدهمین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کرد و با ۱۰ برد در رده نهم جدول باقی ماند؛ مس رفسنجان نیز به هفتمین پیروزی خود دست پیدا کرد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

هنوز شانس حضور در پلی‌آف را داریم

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از این دیدار اظهار داشت: در روزی که ۲ بازیکن مصدوم داشتیم و دفاع روی تور ما دچار تزلزل شده بود، حریف روی سرعت کار کرد و توانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

وی ادامه داد: مس رفسنجان در هفته‌های اخیر خوب کار کرده، در نیم‌فصل تقویت شده بود و تیم خوبی دارد، حق این تیم نیست که این‌جای جدول باشد.

عقیلی در پایان گفت: بازی خوبی بود، هنوز شانس حضور در پلی‌آف را داریم، امیدواریم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013948

مهمترین اخبار ایران و جهان: