نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 16:32

سنت های حسنه باید احیا شود/ضرورت آموزش سبک زندگی ایرانی واسلامی

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی در احیای سنت های حسنه قدیمی در خلال برنامه های فرهنگی دهه فجر استان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر در یاسوج افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و آگاهی مردم از اقدامات و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی طی چند دهه گذشته است که باید بخوبی نسبت به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها ظرفیت بالا و تاثیر گذاری دارند، گفت: مدیران دستگاههای اجرایی از این ظرفیت اثرگذار در بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی غافل نشوند و فضای مجازی، رسانه های استان و صدا و سیما ظرفیت های خوب و مهمی هستند که باید از آنها برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره لازم و کافی را برد و از این دریچه های اطلاع رسانی برای مردم روشنگری کرد.

هاشمی مهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای طراحی توطئه‌های مختلف علیه ایران بوده است و اقدامات اخیر کشورهای غربی و اروپایی به سرکردگی آمریکا در توهین به مقدسات اسلام و تحریم‌های سپاه نشان از ضعف آن هاست که در منجلاب گیر افتاده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005404

مهمترین اخبار ایران و جهان: