نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:02

مسائل پرورشی و تربیتی دغدغه شورای آموزش و پرورش باشد

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: کارهای فرهنگی، پرورشی و تربیتی در مدارس جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، وفاداری را شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) دانست و اظهار کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بحران آب جدی است، گفت: مسئولین منابع آب استان اردبیل و شهرستان پارس آباد محصولات کشاورزی دشت مغان را با مدیریت صحیح آب کشاورزی دریابند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: کشاورزان زمین‌های خود را به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز کنند و در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص شورای آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان نقش مؤثری در آینده انقلاب اسلامی دارند و تربیت دینی و اخلاقی آنان رسالت مهم آموزش و پرورش است که شورای آموزش و پرورش باید مسائل فرهنگی و تربیتی و پرورشی بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ سال‌روز فرار شاه معدوم از ایران، تاکید کرد: دین ستیزی، آزادی ستیزی، استقلال ستیزی و مردم ستیزی منش او بود و سرانجام ملت او را از کشور راند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد اهانت نشریه فرانسوی به رهبری را محکوم کرد و گفت: مردم ولایی شهرستان پارس آباد در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه پس از نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974592

مهمترین اخبار ایران و جهان: