نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 22:49

درخشش ورزشکاران ام اس خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور

بجنورد_ رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی از افتخار آفرینی ورزشکاران ام‌اس این استان در چهارمین دوره مسابقات کشوری ورزشکاران ام‌اس خبر داد.

زهرا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارمین دوره از مسابقات کشوری ورزشکاران ام اس از تاریخ ۲۱ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ به میزبانی اصفهان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی گفت: هیأت ورزشکاران ام‌اس خراسان شمالی با دو نماینده در بخش بانوان در رشته دارت در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد و با کسب یک مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

وی افزود: آزاده اسماعیلی نیا در رده سنی زیر ۳۵ سال مقام دوم و سمیه پاکزاد در رده سنی بالای ۳۵ سال مقام سوم موفق به کسب مدال شدند.

زهرا صابری گفت: در بخش آقایان نیز سه نماینده در رشته دارت در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی ادامه داد: سعید علیپور در رده سنی زیر ۳۵ سال مقام اول و علیرضا عبدالله پور در رده سنی بالای ۳۵ سال به مقام سوم دست یافتند.

وی ضمن تشکر از ورزشکاران، مربیان و سرپرست تیم اعزامی و اسپانسر تیم، شرکت پتروشیمی گفت: این موفقیت را به ورزشکاران محترم تبریک می‌گویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975248

مهمترین اخبار ایران و جهان: