نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 14:59

دستگاهها در قالب مسؤولیت اجتماعی از بازنشستگان حمایت کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دستگاه‌های مختلف می‌توانند در قالب‌ مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی اقدام به حمایت از بازنشستگان حوزه خود کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در دیدار با محسن دوادی مدیر صندوق بازنشستگی استان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگان مطالبات خود را در یک فضای منطقی و مناسب مطرح می‌کنند و در همین راستا باعث پیگیری توسط مسئولان شده است.

وی با بیان اینکه صبوری بازنشستگان قابل تقدیر است، افزود: بازنشستگان با مشکلات متعددی روبرو هستند که باید مسئولان رسیدگی و توجه به آنها را در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: خدمات به بازنشستگان در سطوح مختلف معیشتی و امور پزشکی ارائه شود و به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: این قشر سال‌های زیادی از زندگی خود را برای خدمت به نظام اسلامی خرج کرده‌اند و لذا باید برای تقویت روحیه آنها نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف می‌توانند در قالب‌ مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی اقدام به حمایت از بازنشستگان حوزه خود کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473504

مهمترین اخبار ایران و جهان: