نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 19:19

موفیقت‌های استان حاصل همکاری و هم افزاری مجموعه استانی است

استاندار زنجان با اشاره به انتخاب خود به عنوان استاندار برتر گفت: این موفقیت حاصل عنایت الهی و همکاری و هم افزاری مجموعه استانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، عصر امروز در جلسه شورای اداری این استان که با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به انتخاب خود به عنوان استاندار برتر اظهار داشت: این موفقیت حاصل عنایت الهی و همکاری و هم افزاری مجموعه استانی است.
استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون استان دوبار در شاخص‌های ارزیابی شده است که در پنج مورد استان زیر چهار و در سه مورد زیر یک شده است، بیان داشت: باید تلاش و همت مضاعفی در ادامه مسیر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در استان اصل کار ما این بود که مسیر را طبق برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف طی کنیم، گفت: سال گذشته حرکتمان به صورت عدد محور بود، اما امسال پروژه محور کرده بودیم و وظایف مدیران بر این مبنا احصا شده است.
افشارچی با بیان اینکه شاخص دیگر ما پیگیری به ویژه در بحث تبصره ۱۸ و ۱۶ هم از پایین دست و بالا دست بود، افزود: پیگیری‌ها واقعا نتیجه داده و خیلی از مسایل را حل می‌کند.
استاندار زنجان گفت: از مدیران که سوار کشتی مدیریت شدند خواستارم به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک پیش بروند، چرا که با پیگیری و حرکت سیستماتیک اتفاقات مثبتی رقم خواهد افتاد.
وی با بیان اینکه  باید کاری کنیم تغییرات نسبت به گذشته در تمام حوزه‌ها احساس شود، گفت، این تغییر با برنامه‌ریزی سیستماتیک قطعا اتفاق خواهد افتاد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473948

مهمترین اخبار ایران و جهان: