نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 15:31

خودروی حامل ۲۰ کیلوگرم تریاک در رودبار متوقف شد

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری آریزو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، اظهار کرد: این مهم نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است لذا مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار با انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری استان‌های مرکزی و قزوین از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مشخص شد این افراد در حال انتقال مواد مخدر به استان گیلان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته، خودرو آریزو این افراد در ایست و بازرسی شناسایی و متوقف شد، ادامه داد: متهمان دستگیر و در بازرسی از خودرو، آنها ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان ۴۳ و ۴۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان بیان داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478892

مهمترین اخبار ایران و جهان: