نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:04

علت کمبود اتوبوس در مرز ریمدان برای حمل و نقل زوار به مرزهای عراق

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور گفت: یکی از دلایل کمبود اتوبوس در مرز ریمدان عدم ظرفیت کافی اتوبوس در کشور است و زوار باید علاوه بر اتوبوس از ظرفیت‌های دیگر حمل و نقل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس گزارش‌های که از مرز ریمدان به خبرگزاری مهر رسیده حاکی از آن است که وسیله نقلیه از جمله اتوبوس برای حمل زوار به مرزهای غربی کشور نیست و زائرینی که قصد زیارت به عتبات عالیات در اربعین حسینی را دارند سرگردان وسیله نقلیه برای رفتن به مرزهای غربی هستند.

در خصوص وضعیت موجود مرز ریمدان احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با عدم اتوبوس مورد نیاز در مرز ریمدان برای حمل و نقل زوار به مرزهای غرب کشور، گفت: تعداد اتوبوس‌های فعال در کشور نیاز صد درصدی وضعیت موجود را نخواهد داد و برهمین اساس قطعاً شاهد کمبود اتوبوس در بازه زمانی اربعین حسینی را داریم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور در ادامه تصریح کرد: تعدادی اتوبوس نیز از کشور ترکیه برای حمل و نقل زوار در بازه زمانی اربعین وارد کشور شد اما همچنان نیز کمبود ناوگان داریم و البته افزایش تعداد مسافرین را در این بازه زمانی نباید نادیده گرفت.

وی در ادامه گفت: در صدد حل مشکل کمبود ناوگان هستیم و زوار باید از ناوگان‌های دیگر علاوه بر اتوبوس برای تردد به مرزهای غربی کشور استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479892

مهمترین اخبار ایران و جهان: