نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 18:51

اسکان زائران اربعین حسینی در مساجد و حسینیه‌های خوزستان

اهواز - رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: زائران ایرانی و خارجی در مساجد، حسینیه و تکایا شهرهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان اسکان داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود موسوی ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای در خصوص اسکان زائران خارجی اربعین حسینی و پذیرایی از آنها در مواکب اظهار کرد: با توجه به اینکه حرکت زائران از ۲۰ مردادماه امسال آغاز شده، شرایط اسکان زائران اعم از ایرانی و خارجی در شهرستان‌های ورودی، بین راهی و به ویژه اهواز فراهم شده است.

وی با اعلام آمادگی برای اسکان زائران ایرانی و خارجی در اهواز افزود: در شبانه روز ۵۰۰ تا سه هزار زائر در فضاهای خنک شامل حسینیه‌ها، مساجد و سایر اماکن از قبل تعیین شده اسکان داده و از آن‌ها پذیرایی می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) و اسکان آنها، ایرانی یا خارجی بودن مطرح نیست، ادامه داد: زائرانی که وارد استان خوزستان و شهرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه می‌شوند، قبل از انجام کارهای تردد، می‌توانند در حسینیه‌ها، مساجد، تکایا و سایر محل‌های پیش بینی شده استراحت کنند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم خیر و نیکوکار در تأمین آب، یخ، مواد غذایی، شکر و سایر نیازهای مواکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی ما را یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479204

مهمترین اخبار ایران و جهان: