نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 08:39

اعزام 11 ورزشکار استان مرکزی به بازی‌های آسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از اعزام 11 نفر از ورزشکاران استان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی خبر داد.

مسعود پیرایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مسابقات آسیایی و پاراآسیایی مهرماه امسال برگزار می‌شود که 11 نفر از ورزشکاران استان در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: از مجموع ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی 5 نفر به مسابقات آسیایی و 6 نفر به مسابقات  پارا آسیایی اعزام خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی حسین رسولی در رشته دوومیدانی استان در تیم ملی دوومیدانی،  وحید احمدی مربی ارزنده استان مرکزی در تیم ملی ژیمناستیک، محمدرضا حمیدی ورزشکار ارزنده استان در تیم ملی ژیمناستیک، ابوالفضل محمودی در تیم ملی جودو، کیارش شاه محمدی در تیم ملی اسکیت، ابوالفضل محمودی تیم ملی جودو و... به چین اعزام خواهند شد.

پیرایش گفت: نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 بطور رسمی طی روزهای اول تا شانزدهم مهرماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد که در مجموع چهار ورزشکار و یک مربی در رشته‌های دو میدانی، ژیمناستیک، اسکیت، جودو و در حوزه پارا آسیایی دو ورزشکار، سه مربی، یک سرمربی شامل بازیکنان بسکتبال، مربی بدنسازی تیم فوتبال نابینایان و سرمربی تیم فوتبال نابینایان اعزام می‌شوند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501904

مهمترین اخبار ایران و جهان: