نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:19

شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری 170 میلیارد ریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 170 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق شرکت در مناقصه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز به رسانه ها گفت: در پی وصول یک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداری به مبلغ17 میلیارد تومان با 4 نفر شاکی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با بررسی های بعمل آمده و بنا به اظهارات تعدادی از مالباختگان، مشخص شد فردی هویت س ن با وعده برنده شدن دریک مناقصه ضایعات و آهن آلات در یک شرکت مشخص، با دادن وعده که سودخوبی به آنها خواهد داد مبلغ 170میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با پیگیری و تلاش همه جانبه و شبانه روزی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر، که در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی اقرار کرده و معترف شد به درخواست یکی از دوستان خود بنام معلوم این مبالغ را از شاکیان گرفته و سپس ضایعات مورد ادعا را به شخصی دیگر واگذار کرده است.
 
سردار جاویدان خاطر نشان کرد : در این رابطه یک متهم دیگر که تحت تعقیب قضایی بود نیز شناسایی و دستگیر شد که این متهم در مواجهه با مستندات و مدارک موجود ضمن اعتراف به بزه انتسابی ، کل مبلغ 170 میلیارد ریال کلاهبرداری شده را به شکات بازپس داد .
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471504

مهمترین اخبار ایران و جهان: