نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 21:16

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی

معاون استاندار مازندران گفت: در شرق مازندران به شدت نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم و غرب استان در بخش گردشگری فعال است و در حال تصاعدی رشد چشمگیری داشته و تحولات مختلفی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، روح‌الله سلگی شامگاه امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بهشهر اظهار کرد: منطقه شرق مازندران ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد.

وی افزود: همه دولت‌ها خود را با دولت رجایی سنجش می‌کنند و علت آن وجود با برکت شهید رجایی به عنوان نیروی مخلص و دلداده به انقلاب و اسلام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: انقلاب اسلامی ظرفیتی دارد که آرمان‌های شهدا و انقلاب است و معروفی دارد که در شرایط مختلف مدیران مختلف در این ظرف قرار می‌گیرند.

سلگی گفت: دولت‌ها زمانی موفق هستند که نسبت مظروف با ظرف منطبق بر آرمان‌ها، قانون اساسی و خدمت به مردم باشد که سرفصل همه فعالیت‌ها و کنش‌های ما در دولت، انطباق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خادم مردم باشیم.

وی افزود: استاندار مازندران توجه ویژه‌ای به تولید دارد، رهبری به تولید ملی توجه دارد و افرادی که‌مجاهدانه در این راستاوتلاش دارند، یعنی منافع ملی و این امیدآفرینی و خدمت به نظام و کشور است.

وی یادآور شد: دشمنان به طور مداوم در پی ایجاد ناامیدی در کشور هستند و باید با امیدآفرینی با دشمن‌مقابله کنیم.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از این واحد تولیدی تا فاز ۴ با جدیت حمایت می‌شود و در سطح شهرستان و استان از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود، تا چرخ تولید بچرخد.

سلگی افزود: در شرق مازندران به شدت نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم و غرب استان در بخش گردشگری فعال است و در حال تصاعدی رشد چشمگیری داشته و تحولات مختلفی ایجاد شد.

وی یادآور شد: تاکنون و در دولت‌های گذشته نقشه راه و برنامه‌ای برای توسعه برای ما به جا نماند و اکنون با برنامه‌ریزی مدون برای توسعه گام برمی‌داریم.

سلگی گفت: همانطور که در حوزه سرمایه‌گذاری جنس سرمایه‌گذاری در شرق و غرب متفاوت است در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم تفاوت‌هایی داریم.

این‌مسؤول اظهار کرد: تفاوت چشمگیری در حوزه نیازها و آسیب‌ها در شرق و غرب مازندران وجود دارد و تلاش ما این است تا براساس نقشه راه مسیر توسعه  با استفاده از ظرفیت های مختلف هموار شود.

سلگی گفت: در گذشته، توسعه در گرو تفاهم با غرب بوده و امروز دولت در بخش‌های مختلف  پیوستن به معاهدات و عبور از بن‌بست‌هایی که توسط آمریکا علیه ایران شکل گرفته شاهدیم که انحصارات در حال شکستن و پیوستن به مجامع بین‌المللی هوشمندانه است و تبادلات اقتصادی با روسیه برای مازندرانی‌ها درآمد ویژه خواهد داشت.

محمدنژاد معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای مازندران هم اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان در سال جاری در فاز روکش،نگهداری ، آسفالت‌های تقویتی، درزگیری  حدود ۱۰۰کیلومتر آسفالت تقویتی  و ۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی را با هزینه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان انجام داده است .

وی گفت: ۱۱کیلومتر روکش آسفالت در کمربندی بهشهر با هزینه ۹میلیارد تومان اجرایی شد.

به گزارش فارس، با حضور سلگی معاون استاندار، میرزایی فرماندار بهشهر و جمعی از مسؤولان، در چهارمین روز از هفته دولت ساماندهی آئین بهره‌برداری از عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسر فیسینگ و درزگیری محور ارتباطی کمربندی شهرستان بهشهر به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان و افتتاح واحد تولیدی گروه صنعتی تمیشان پلیمر در زمینه تولید انبوه کامپاند و گرانول پلیمری آلیاژهای پلیمری با تعداد فازهای توسعه ۴ فاز و اشتغال‌زایی در هر فاز ۱۲ نفر اجرایی شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472148

مهمترین اخبار ایران و جهان: