نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 10:03

نماینده شاهرود: حاشیه‌سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌هیچ‌عنوان حاشیه‌سازی، انتقاد غیرمنصفانه، مچ‌گیری، فضاسازی و نگاه‌های منفی را در کار خود دخالت ندادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:  با افتخار اعلام می‌کنم مجموعه کسانی‌که در دستگاه‌های دولتی مشغول هستند، با نیت خالصانه، فداکاری، پشتکار و دلسوزی خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما به‌عنوان نماینده مردم، هر کجا کوتاهی، کم‌کاری، اشتباه و انحراف از اختیارات را مشاهده کنیم، تذکر خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای خدمت بنده برای مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، در بخش‌های مدیریتی، رویکردی و اقتصادی فاصله‌ای بین شهرستان شاهرود و میامی وجود داشت که ما با یک دید جامع، فراگیر و متوازن در جهت رفع این مشکل گام برداشتیم و فرمول موجود را برهم زدیم.

خانی بیان کرد: با انتخاب هاشمی، استاندار سمنان، تیم مستقر در مجموعه استان نیز تدبیر ما برای توجه و رسیدگی ویژه به روستاها و مناطق محروم را در مرحله عمل اجرایی کرد که از ریاست جمهوری برای این انتخاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: ما به‌هیچ‌عنوان حاشیه‌سازی، انتقاد غیرمنصفانه، مچ‌گیری، فضاسازی و نگاه‌های منفی را در کار خود دخالت ندادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون نیز در شرایط ایده‌آل و مطلوب قرار نداریم؛ اما یک مسیر طولانی را در این حوزه و به‌منظور رفع مشکلات و دستیابی به شرایط ایده‌آل با وحدت، همکاری و انسجام طی کردیم.

خانی تصریح کرد: در بخش اعتبارات و بودجه استانی و ملی در حوزه شهرستان میامی، اقدامات مطلوبی صورت گرفت و می‌توان گفت در حال حرکت به سمت توسعه و ارتقای شاخص‌ها هستیم.

دولت سیزدهم روابط خارجی را بر پایه عزت توسعه داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس معصومی، امام جمعه کالپوش نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش، همت و خستگی‌ناپذیری دولتمردان در کشور امری ارزنده است.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بخش روابط خارجی بر پایه عزت و استقلال توسعه یافت و مشکلات کشور به تعامل با آنان گره نخورد.

امام جمعه کالپوش ادامه داد: در استان سمنان نیز با مدیرانی مواجه هستیم که با یک وحدت بسیار خوب در حال توسعه و رشد استان هستند.

معصومی بیان کرد: استاندار سمنان به‌صورت شبانه‌روزی در حال اقدامات جهادی و انقلابی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و استان است و به‌صورت واقعی خستگی‌ناپذیری را معنا کرد.

وی تصریح کرد: در منش مسؤولان در استان سمنان خوش‌رویی با مردم و خدمتگزاری برای مردم و در راه رضای خداوند دیده می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472704

مهمترین اخبار ایران و جهان: