نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:43

توزیع ارز اربعین بدون مشکل در استان همدان انجام می‌شود

همدان-معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با ایجاد مکانیزم جدید توزیع ارز اربعین بدون مشکل در استان همدان در حال انجام است.

سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارز اربعین اظهار کرد: ارز اربعین با ثبت نام و انتخاب شعبه توسط سامانه‌های مختلف، نرم افزار بله و روبیکا انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۵ بانک عامل در این زمینه مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه انتخاب بانک یا شعبه با توجه به محل زندگی انتخاب شود، گفت: متقاضیان طبق تاریخ داده شده برای دریافت ارز مورد نیاز مراجعه کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: عاملی که باعث نارضایتی مردم شده اتمام ارز در بانک‌ها بود که مسئولین باید پیش بینی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند و ارز مورد نیاز را متناسب با درخواست‌ها قبل از اتمام ارز از تهران شارژ کنند.

وی با اشاره به دلیل صف‌های طولانی بیان کرد: افراد در تاریخی که به آنها در زمان پیش ثبت نام داده می‌شود برای دریافت ارز مراجعه نمی‌کنند که باعث شد صف‌های طولانی با مراجعات زیاد را شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان عنوان کرد: برای این دو مشکل، مکانیزمی تعبیه شد که خوشبختانه از امروز این مشکلات مرتفع خواهد شد و تاکنون ۱۰ هزار نفر ارز در استان همدان دریافت کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471692

مهمترین اخبار ایران و جهان: