نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:30

افتتاح هتل‌های ۴ ستاره و 70 تأسیسات گردشگری در تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از افتتاح 2 هتل و 70 تأسیسات گردشگری همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ پرهام جانفشان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: پروژه‌های هفته گردشگری با اعتبار 35 هزار 300 میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم 870 نفر بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: تاسیسات گردشگری شامل 2 هتل چهارستاره، 2 مهمانپذیر و هتل یک ستاره، 2 اقامتگاه بوم‌گردی، 4 مجتمع گردشگری و پذیرایی، 2 مرکز تفریحی و سرگرمی، 10 سفره‌خانه سنتی، 2 مجموعه گردشگری کشاورزی و 48 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان تهران است.

وی افزود: هتل 4 ستاره رویال در بلوار کشاورز واقع در منطقه 6 شهرداری تهران با توجه به حجم سرمایه‌گذاری 6 هزار میلیارد ریالی و موقعیت مکانی از نظر امکان سنجی نیاز گردشگران به مراکز اقامتی از مهمترین پروژه استان است که در هفته دولت توسط مهندس ضرغامی مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بهره‌برداری می‌شود.

جانفشان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت کار ساخت 7 سرویس بهداشتی و نمازخانه بین‌راهی در شهرستان‌های شمیرانات، دماوند، فیروزکوه آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان گفت: آغاز طرح مطالعات منطقه نمونه گل و گیاه و ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری گلزار شهرستان پاکدشت با هدف اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال 1401 به استان یکی دیگر از برنامه‌های گردشگری در هفته دولت است که کار آن با اعتبار 18 میلیارد ریال آغاز شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471392

مهمترین اخبار ایران و جهان: