نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 14:57

عملیات پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه تسریع شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و جلوگیری از گسترش این آلودگی نفتی در ساحل گناوه، تسریع در روند عملیات پاکسازی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی تقی صفری ظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در فرمانداری گناوه گفت: به محض دریافت گزارش لکه‌های نفت در ساحل گناوه بلافاصله به شرکت بهره برداری نفت اطلاع رسانی شد که چندین گروه و تیم مقابله با آلودگی اداره بنادر و دریانوردی به گناوه اعزام شدند.

فرماندار گناوه با تاکید بر سرعت بخشیدن در عملیات پاکسازی لکه‌های نفتی در ساحل این بندر اظهار داشت: با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و جلوگیری از گسترش این آلودگی نفتی در ساحل تسریع در روند عملیات پاکسازی ضروری است.

صفری صریح کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان گناوه با همه امکانات به منظور سرعت بخشیدن به عملیات پاکسازی لکه‌های نفتی آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: این شهرستان از شهرستان‌های مهم به خصوص در زمینه انتقال نفت و عبور لوله‌های نفتی است و همچنین به عنوان پشتیبان جزیره استراتژیک و راهبردی خارگ محسوب می‌شود و می‌طلبد که شرکت‌های نفت برای رفع مشکلات و تأمین زیرساخت‌ها آن تلاش مضاعفی داشته باشند و در این زمینه تمهیدات اساسی بیاندیشند.

وی گفت: انتظار می‌رود که شرکت نفت در افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌های به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشد و در این زمینه به این شهرستان کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473292

مهمترین اخبار ایران و جهان: