نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 00:09

کشتارگاه مقیاس کوچک در بهشهر راه‌اندازی می‌شود

شهردار بهشهر گفت: با توجه به نیاز شهروندان به کشتارگاه دام سبک و سنگین، کشتارگاهی در مقیاس کوچک بهشهر، در کمیسیون ماده ۱۱ محیط زیست، مصوبه گرفت و برای بهشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، یاسر احمدی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات عمرانی با موضوع بهبود عبور و مرور با اولویت حذف معابرخاکی اجرایی شد، تملک و تعریض ها مغفول مانده بود که ۲ هکتار تعریض شد، رفع نقاط حادثه خیز هم از دیگر برنامه‌ها بود که تعریض انتهای خیابان جمهوری انجام و تعریض در قنبرآباد انتهای منتهی به روستای کنت با همکاری مالکان در حال انجام است.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هم طرح شاخص استانی در ورزش و سلامت و مدیریت شهری مسیر ۱۴ کیلومتری دوچرخه در محدوده شرقی، از شرق تا غرب بهشهر طی دو سال اجرایی می‌شود.

شهردار بهشهر یادآور شد: ۱۵ پروژه با ۶۶۵ میلیارد ریال از پروژه‌های هفته دولت شهرداری بهشهر است که احداث پل آرامستان، پارک شهید سراج، خیابان غذا، جمع آوری آب‌های سطحی از چهارراه امام تا پیشوا، بهره برداری از معابر خاکی و آسفالت و.. از جمله این موارد است.

به گفته احمدی، از دغدغه‌های مهم مردم مسکن است که با نگاه دولت و بسته‌های تشویقی در شهر شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

وی افزود: ساماندهی و زیباسازی ورودی غربی بهشهر اجرایی شد، تابلو خوش آمدگویی نصب، تابلو دروازه‌ای انجام و صلیبی انجام‌ می‌شود.

احمدی گفت: اجرای میدان گاهی ۳ هکتاری چیت با المان مناسب از برنامه در دست اجرا است در محل و زمین‌چیت‌سازی قبلی است که امیدواریم خاطرات خوبی از گذشته برای مردم تداعی شود.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472304

مهمترین اخبار ایران و جهان: