نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 15:18

نیروی انتظامی بازوی توانمندی برای نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت نایین گفت: دشمن از هر بهانه‌ای دنبال این است که نیروی انتظامی را محکوم کند، در حالی که نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است و هدف مقدسی را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی، امام جمعه موقت شهرستان نایین، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این عزیزان حق بزرگی به گردن ما دارند چرا که امنیت کشور را تأمین می‌کنند که نعمت بسیار بزرگی است و دشمن هم مجدانه می‌خواهد این امنیت را از مردم بگیرد.

وی افزود: از ابتدای سال، نیروی انتظامی ۵۰ شهید تقدیم کرده است و هر روز در اخبار مطرح می‌شود که این عزیزان در نقاط مرزی برای حفظ امنیت جامعه و حفظ تمامیت ارضی به شهادت می‌رسند. 

شفیعی تصریح کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمندی برای کشور ما و نظام جمهوری اسلامی است و بحث اقتدار این نیروی عزیز خیلی مهم است که دشمن می‌خواهد این اقتدار را بگیرد.

امام جمعه موقت نایین خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد این اقتدار را بشکند و دنبال به بهانه‌های واهی است، در سال ۷۷ در کوی دانشگاه فتنه کردند و در سال گذشته با یک مرگ دروغین، این نیروی مقتدر را مورد حمله قرار دادند و امروزه اعتراف می‌کنند که همه دروغ بوده و دنبال شکستن اقتدار این نیرو است.

وی ادامه داد: دشمن از هر بهانه‌ای دنبال این است که نیروی انتظامی را محکوم کند، از بیهوش شدن یک دختر دانش آموز تا خطای یک سرباز وظیفه را بهانه قرار داده و دروغ‌سازی می‌کند، در حالی که نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است و آن هدف مقدس را دنبال می‌کند.

شفیعی تأکید کرد: هدف دشمن شکستن این اقتدار است چون می‌بیند که روز به روز لوکوموتیو انقلاب به سرعت پیش می‌رود و هر زمان که ما به موفقیت‌هایی دست پیدا می‌کنیم یک بهانه پیدا می‌کند که این حرکت را متوقف کند.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: این همه تحریم‌های ظالمانه، ترور و جنگ هشت ساله برای این بوده است که جلوی این پیشرفت و حرکت نظام را بگیرند.

موفقیت‌های دولت سیزدهم، دشمن را عصبانی کرده است
وی با اشاره به اینکه امروز یک دولت انقلابی روی کار آمده است که بیش از هر زمان موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته است، بیان کرد: در این دولت صادرات نفت دو برابر شده است، ایران بدون برجام، به شانگهای و بریکس پیوست که بعداً آثارش برای مردم بیشتر روشن خواهد شد و خیلی از دارایی‌ها بازگشت و بازار ارز کنترل شد که همه این‌ها موفقیت‌ها، دشمن را عصبانی کرده است.

شفیعی با بیان اینکه این موفقیت‌ها برای کشورهای دیگر هم اهمیت دارد و نظام جمهوری اسلامی برای بقیه الگو شده است، گفت: ما باید مثل گذاشته هوشیار بوده و بصیرت داشته باشیم، گاهی به یک عده پول می‌دهند که شایعاتی درست کنند و حرکاتی انجام دهند ولی ما با داشتن تقوا می‌توانیم حق و باطل را که بین آن‌ها فقط چهار انگشت فاصله قرار دارد، تشخیص دهیم.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: به فرمایش ملاصالح مازندرانی، از برکات تقوا این است که نفس، جان و مال و ثروت انسان حفظ می‌شود و همان‌طور که خداوند در قرآن فرموده است اگر صبر کنید و تقوا پیشه کنید دشمنان هیچ ضربه‌ای نمی‌توانند به شما بزنند.

وی در پایان با اشاره به هفته وقف گفت: امروزه باید به مسئله وقف توجه بیشتری شود چرا که صدقه جاریه است و نامه اعمال کسی که وقف می‌کند هیچگاه بسته نمی‌شود.

پایان پیام/
گفتنی است در پایان نماز جمعه امروز از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان نایین تقدیر به عمل آمد.
پایان پیام/ ۶۳۱۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529404

مهمترین اخبار ایران و جهان: