نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:45

تصادفات ۲۴ ساعت اخیر اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان ۱۱ مصدوم به همراه داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: حادثه ترافیکی در اصفهان ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه ون در اتوبان آزادگان، روبروی پالایشگاه اصفهان واژگون شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی برای این حادثه ابراز داشت: این حادثه ۶ نفر مصدوم شامل پنج خانم ۱۵ تا ۴۱ سال و یک دختر بچه ۱۳ ساله داشت که برای درمان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی همچنین به حادثه غرق شدگی در استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

عابدی افزود: این حادثه در استخر کشاورزی در یکی از روستاهایی برآن شمالی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد، اضافه کرد: متأسفانه مرد ۳۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین با اشاره به حادثه ترافیکی دیگر در استان اصفهان ابراز داشت: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و ۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه جرثقیل و پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: این حادثه در جاده زیار-اصفهان رخ داده است.

عابدی با بیان اینکه ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است، ابراز داشت: پنج نفر شاکل ۲ خانم، ۲ مرد و یک کودک پسر در این تصادف مصدوم شده‌اند.

وی گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465792

مهمترین اخبار ایران و جهان: