نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 10:45

طرح اضطراری تأمین آب منطقه سیستان تا دو ماه آینده به نتیجه می رسد

هیرمند- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح اضطراری تأمین آب منطقه سیستان تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشستی با فرمانداران حوزه سیستان، افزود: انتقال آب منطقه تهلاب به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تأمین آب منطقه سیستان نیز در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: آب تهلاب به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تأمین آب منطقه سیستان نیز در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظفند، امور مربوط به سرمایه‌گذاری را به بهترین نحو در استان تسهیل کنند، همچنین کارها باید به سرعت نیز انجام شود چراکه با گذشت زمان، هزینه انجام کارها افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش ما در راستای تأمین رفاه مردم است، تصریح کرد: باید مشاغل جایگزین کشاورزی و دامداری در سیستان گسترش پیدا کند تا بتوانیم اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: لازمه پیشرفت استان، نوآوری بوده و بر این اساس باید از ایده‌ها و طرح‌های نو استفاده شود.

کرمی تاکید کرد: فرصت‌های مسئولیت زود گذر است بنابراین این فرصت‌ها را قدر بدانید و به آینده‌ای بلند فکر کنید.

کرمی ادامه داد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند تا پیشرفت این خطه را متوقف کند طبیعی است که باید با حفظ وحدت و انسجام خود آنان را ناکام بگذاریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465648

مهمترین اخبار ایران و جهان: