نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:03

اعتقاد راسخ دولت به سند بنیادین و تربیت نسل توانمند

استاندار لرستان با اشاره به اعتقاد راسخ دولت سیزدهم به سند بنیادین و تربیت نسل، گفت: اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است، با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این ۲ شهید بزرگوار از صدیق ترین و فداکارترین دولتمردان جمهوری اسلامی بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نخستین روز از هفته دولت در لرستان جلسه را با یکی از نهادهای مهم یعنی آموزش و پرورش با حضور وزیر بومی آن شروع کردیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش تربیت نسل را به عهده می‌گیرد، افزود: ۱۲ سال از عمر فرزندان ما در این نهاد سپری می‌شود، همچنان‌که دوره‌ شکل‌گیری شخصیت تربیت فردی و اجتماعی فرد در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، از این‌رو سرمایه‌گذاری در این مجموعه هزینه نبوده و فرصت است.

زیویار بیان داشت: باید بدنبال رفع گره‌های کاری فرهنگیان بود، چرا که تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ دولت سیزدهم به سند بنیادین و تربیت نسل، تصریح کرد: اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

 استاندار لرستان 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465848

مهمترین اخبار ایران و جهان: