نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 15:54

ساخت۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون متر مربع مساحت را در سطح کشور در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عارف نوروزی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان و در جمع خبرنگاران از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون متر مربع مساحت را در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: واگذاری این واحدها تا پایان دولت سیزدهم متناسب با ظرفیت های اجرایی ستاد انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه طبق تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، میزان ساخت واحدهای مسکونی توسط ستاد افزایش خواهد یافت، افزود: زمین لازم برای ساخت مسکن در برخی موارد توسط ستاد و در برخی عرصه‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

وی  با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال‌های گذشته یک مجموعه ماموریت محور بود، به این معنا که هر کجا در کشور گره و مشکلی به وجود می‌آمد، به عنوان بازوی توانمند نظام و دولت وارد عمل می‌شد، تصریح کرد: در این راستا ستاد با کمک گرفتن از ظرفیت نخبگان و متخصصان برای حل بحران کمک می‌کرد.

نوروزی با اشاره به تلاش ستاد در راستای عمل به شعار سال افزود: یکی از رویکردهای اصلی ستاد اجرایی فرمان امام، حرکت در مسیر شعار سال است و همه ظرفیت ها و امکانات خود را برای توسعه و پیشرفت کشور به کار خواهد گرفت.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به پروژه‌های افتتاح شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۳۹۲ واحد را با ۵۵ هزار متر مربع مساحت به متقاضیان تحویل داده است.

گفتنی است،

گفتنی است، امروز ۳ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت روستایی و جوانی جمعیت با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان افتتاح و تجویل متقاضیان شد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466492

مهمترین اخبار ایران و جهان: