نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 10:00

پرداخت ۳ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عباس توکلیان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل در سطح شهرستان اسفراین امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی پایدار در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی به متقاضیان واجد شرایط در سطح شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

وی گفت: به ۳۱ طرح در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی که شامل ۲ طرح در حوزه گردشگری که به‌صورت کارفرمایی و ۲۹ طرح در حوزه صنایع‌دستی به‌صورت خویش فرمایی است، پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی و توانمندسازی جوامع محلی روستایی و شهری از طریق توسعه صنایع‌دستی، حمایت از واحدهای تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل، توانمندسازی و جذب هنرآموزان صنایع‌دستی در بازار کار از مهم‌ترین اهداف پرداخت این تسهیلات است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521048

مهمترین اخبار ایران و جهان: