نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:33

۹۰ پروژه با محوریت اشتغالزایی در اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت:۹۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۷۷ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۹۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۴۷۳ نفر در شهرستان اردبیل شغل ایجاد می‌شود، گفت: ۱۵ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مناسبت هفته دولت اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: در این راستا ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای ۴۷۳ نفر هم شغل ایجاد شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: همزمان با هفته دولت ۶۹ پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۷۵۹ میلیارد تومان است.

وی از صدور ۲ هزار و ۹۵۰ فقره سند مالکیت تک برگی الکترونیکی برای صاحبان اراضی کشاورزی در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مساحت اراضی که سند تک برگ برای آن صادرشده ۱۲۱ هزار و ۴۳ هکتار است.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی شش پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۵۴۸ میلیارد تومان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469192

مهمترین اخبار ایران و جهان: