نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:48

تامین به موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های مسکن ملی

زنجان-استاندار زنجان گفت: تامین به موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های مسکن ملی ضروری است و شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تامین زیر ساخت لازم در این پروژه ها اهتمام لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بر لزوم تامین به موقع زیر ساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تامین زیر ساخت‌های لازم در این پروژه‌ها مدیریت لازم را مد نظرقرار دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساخت و ساز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان با سرعت خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: با تامین زیر ساخت‌های لازم متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: تاکنون اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای طرح مهم نهضت ملی مسکن تمام تلاش خود را کرده و امروز باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان همراه و همکاری خوبی با مجموعه راه و شهرسازی داشته باشند.

افشارچی با بیان اینکه نسبت به رفع تمام مشکلات و موانع پیش روی طرح نهضت ملی مسکن هر هفته جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان برگزار می‌شود، تاکید کرد: باید در این بازه زمانی کوتاه فصل تابستان بتوانیم پروژه‌ها را پیش برد.

استاندار زنجان بر لزوم تسریع در تخصیص وام ۲۰۰ میلیون تومانی متمم به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: مدیرکل راه و شهرسازی استان و بنده تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این وام به پروژه‌هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص داده شود.

وی بر لزوم توجیه متقاضیان نسبت به ابعاد مختلف و ریز اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان از سوی مسئولین اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496692

مهمترین اخبار ایران و جهان: