نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:54

۲۱ روستای محروم لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۲۱ روستای محروم این استان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز سه‌شنبه در جلسه جهاد آبرسانی با حضور مسئولین بسیج سازندگی سپاه استان لرستان، اظهار داشت: سرعت اجرایی طرح جهاد آبرسانی در استان طی هفت ماه گذشته روند مناسبی داشته است و انتظار داریم این روند مطلوب همچنان حفظ شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه مجموعه همکاران و عزیزان بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال فعالیت‌های شبانه‌روزی برای تکمیل آبرسانی به روستاهای محروم استان هستند و مشاهده شده است این عزیزان یک باب مخزن را در کمتر از ۱۵ روز به سرانجام رسانده که این نشان از اقدام جهادی و تعهد به حل مشکلات مردم توسط مجموعه شرکت آبفا و بسیج سازندگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، عنوان کرد: در مرحله اول نزدیک به ۲۱ روستا از روستاهای محروم در قالب طرح جهاد آبرسانی آماده بهره‌برداری هستند و تا پایان سال امیدواریم تعداد قابل‌توجهی از این روستاها از نعمت آب سالم برخوردار شوند و در نهایت تا پایان دولت سیزدهم همه تعهدات بین شرکت آبفا و بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی روستایی به سرانجام برسد که با بهره‌برداری از این طرح بیش ۷۱ هزار نفر از مردم روستاهای محروم استان از آب لوله‌کشی سالم بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه این جلسه سرهنگ احسان جهان‌بخش مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان نیز از همراهی و همکاری شرکت آبفا در اجرای موفق طرح جهاد آبرسانی در استان تشکر کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم باتوجه‌به آخرین گزارش‌های مشاورین و همکاران فنی در حال حاضر پیشرفت پروژه روند مناسبی دارد.

وی بیان داشت: در نظر داریم ظرف روزهای آینده از استاندار و مسئولین و همچنین خبرنگاران و فعالین اجتماعی برای بازدید از طرح جهاد آبرسانی در استان دعوت کنیم تا از نزدیک اقدامات انجام‌گرفته را مشاهده و برای مردم بازگو کنند.

بنابراین گزارش، طرح جهاد آبرسانی در لرستان با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد تومان برای آبرسانی به بیش از ۱۲۵ روستای محروم و فاقد آب لوله‌کشی در استان از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496704

مهمترین اخبار ایران و جهان: