نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 16:55

امروز کانون خانواده به نقطه بمباران رسانه‌ای غرب تبدیل شده است

تربت جام ـ امام جمعه تربت جام گفت: امروز کانون خانواده به نقطه بمباران رسانه‌ای غرب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی ظهر چهارشنبه در همایش تکریم از فاتحان قله‌های صبر و انتظار همسران آزادگان این شهرستان اظهار کرد: امروز کانون خانواده به نقطه بمباران رسانه‌ای غرب تبدیل شده است. اینکه می‌گوئیم فرهنگ غرب به معنای واقعی کلمه فرهنگِ شیطان است به این دلیل است که تمام ارزش‌های انسانی و الهی را مورد هجمه قرار داده است.

امام جمعه تربت جام افزود: قبح‌زدایی از خیانت، همجنس‌بازی، حرام زادگی، بی‌عفتی، بی‌غیرتی، بی‌احترامی به پدر و مادر، سگ‌فرزندی به جایِ فرزند آوری لجن ترین و شیطانی‌ترین رفتارهایی است که توسط غرب در بستر رسانه و فضای مجازی ترویج می‌شود. حال آیا می‌توانیم بگوییم: فرهنگِ غرب همان فرهنگِ شیطان است؟!

وی ادامه داد: جهاد امروز زنان مؤمن و انقلابی جامعه ما این است که همچون زینب‌کبری (س) مروّج و مبلّغ فرهنگ زلال و انسانیِ مکتب اهل‌البیت (ع) باشند که سرشار از محبت، عفاف، ایثار و اخلاق است.

اسلامی در این محفل ایثارگری خطاب به همسران آزادگان گفت: آزادگان، ایثارگران و شهدا در میدان جنگ سخت در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و جان خود را نثار کردند.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: امروز شما همسران آزادگان در کانون گرم خانواده، رزمنده و ایثارگر جنگ شناختی، معرفتی، تربیتی و عفاف و حجاب هستید که باید با تمام توان حریم خانواده را حفظ کنید و با تربیت فرزندان شایسته، نسل متدین و ارزشی به جامعه اسلامی تحویل دهید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464248

مهمترین اخبار ایران و جهان: