نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:04

اجرای طرح هادی روستایی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اردبیل

اردبیل- مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل گفت: در ۸ روستای شهرستان اردبیل طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز مهدی‌زاده پیش از ظهر شنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های طرح هادی روستایی در روستای خیارک اردبیل، اظهار کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر این روستا با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی علاوه روستای خیارک در ۷ روستای دیگر شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌های هادی با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل ادامه داد: این طرح‌های هادی روستایی در روستای گیلانده با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، روستای دیجوجین با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال، روستای میرنی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال، روستای علی آباد با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، روستای کولانکوه با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال، روستای شیخ احمد با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و روستای تازه کند محمدیه با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهدی زاده اضافه کرد: طرح هادی روستایی توسط کارشناسان بنیاد مسکن و براساس نیازمندی‌ها و شرایط مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و وضعیت فیزیکی هر روستا تدوین شده و از آن به عنوان سند توسعه و عمران روستا یاد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491248

مهمترین اخبار ایران و جهان: