نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 09:43

خلق حماسه باشکوه اربعین با همت و جهاد همه مردم و مسئولان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خلق حماسه باشکوه اربعین با همت و جهاد همه مردم و مسئولان رقم خورد که جای تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور یکصدو یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش همه بخش‌ها برای برگزاری راهپیمایی اربعین و ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) اظهار کرد: مردم و مسئولان، موکب‌داران، خیران، هیأت‌های مذهبی، دستگاه‌ها و ادارات از ماه‌ها قبل تلاش کردند تا این حماسه باشکوه خلق شود و این جز به عشق امام حسین(ع) رقم نمی‌خورد. 

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان توفیق داشتند در این سفر معنوی حضور پیدا کنند به همین دلیل هفته گذشته جلسات ما تعطیل بود. به نوبه خود از این همکاران به ویژه از همکاران مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف که در این ایام خدمت بی دریغی به زائران ارائه کردند تشکر می‌کنیم. البته که اجر اصلی عنایتی است از سوی خداوند و امام حسین(ع) که ان شاء الله نصیب به همه ما و مشتاقانی که موفق به حضور نشدند می‌شود.

نورصالحی گفت: از همه خادمان و موکب‌داران درخواست می‌کنیم که با تقویت خدمات خود از هم اکنون آماده خدمت‌رسانی پرشور برای سال آینده باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به خانواده‌هایی که در طول این مسیر عزیزان خود را از دست دادند، به ویژه سید رضا نریمانی مداح اهل بیت(ع) که مادر خود را در بازگشت از سفر اربعین بر اثر سانحه تصادف از دست داد تسلیت عرض می‌کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۹۰/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492504

مهمترین اخبار ایران و جهان: