نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 19:53

نتایج سفرهای مسؤولان به نقاط مختلف گیلان باید ملموس باشد

استاندار گیلان با بیان اینکه با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش جمعی برای رفع محرومیت‌ها گفت: نتایج سفرهای مسؤولان به نقاط مختلف شهرستان‌های گیلان از جمله مناطق دوردست و کمتر برخوردار باید در زمان معین برای مردم که مستحق بهترین خدمات هستند، بصورت عملیاتی جهادی؛ ملموس باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان گیلان که در راستای اجرای مصوبات سفر اخیر وی و دیگر اعضای این قرارگاه به مناطق کوهستانی دهستان شوئیل رودسر برگزار شد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق کمتربرخوردار خواسته و اراده قوی دولت سیزدهم است و رئیس جمهور بر استمرار کار جهادی و توسعه پایدار در این مناطق تاکید دارد. 

وی رسیدگی مسائل و رفع نیازهای نقاط کمتربرخوردار استان همچون در شهرستانهای رودبار، شفت، تالش، رودسر و سیاهکل را از اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی دانست و افزود: نتایج سفرهای مسؤولان به نقاط مختلف شهرستان‌های گیلان از جمله مناطق دوردست و کمتر برخوردار باید در زمان معین برای مردم که مستحق بهترین خدمات هستند، بصورت عملیاتی جهادی؛ ملموس باشد. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش جمعی برای رفع محرومیت‌های استان به ویژه در حوزه‌های زیرساختی بیان کرد: سپاه پاسداران در کنار دولت سیزدهم، آمادگی کامل برای رفع محرومیت‌های استان را دارد و لازم است در اجرای این مهم تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران تلاشی مضاعف داشته باشند. 

به گفته عباسی، در اجرای مباحث زیرساختی همچون زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بازنگری و اجرای طرح هادی در مناطق محروم، خارج از طرح با تعامل و هم‌افزایی در چهارچوب قوانین، بدون ترک تشریفات این کار انجام شود. 

وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات آب آشامیدنی، راه آسفالت روستایی، گاز رسانی، برق‌رسانی، جاده‌سازی و همچنین مباحث ارتباطی تاکید کرد و افزود: در دولت سیزدهم به ویژه در قرارگاه محرومیت‌زدایی هدف، خدمت به مردمی است که بسیار خوب هستند و همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند از این رو بیانی از سوی مسؤولی که بگوید نمی‌توانیم، نداریم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491792

مهمترین اخبار ایران و جهان: