نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 19:25

قائمشهر قهرمان کشتی آلیش بانوان مازندران شد

سرپرست هیأت کشتی قائمشهر گفت: قائمشهر قهرمان کشتی آلیش بانوان استان مازندران شد.

عارف علیزاده سرپرست هیات کشتی قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آلیش بانوان استان مازندران  در ردهای سنی نوجوانان و جوانان  روز گذشته  به میزبانی شهرستان قائمشهر در خانه کشتی هوتن برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران ۱۰ شهرستان بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، بابل، آمل، نور، چمستان و سلمان‌شهر با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیأت کشتی قائمشهر به بیان اینکه تیمی از استان گلستان در این رقابت‌ها حضور داشتند، افزود: تیم جوانان قائمشهر با کسب ۴مدال طلا و یک نقره و دو برنز  و ۱۵۰ امتیاز تیمی سکوی قهرمانی را ازآن خود کردند.

علیزاده ادامه داد: خانم‌ها  یاس عبدی در وزن ۴۵ کیلوگرم مدال برنز ،عسل جعفرنیا در وزن ۵۰ کیلو گرم طلا،آیدا زارع در وزن ۵۵ کیلوگرم  نقره، بهار صباغی در وزن ۶۰  کیلو گرم طلا، دلارام تقوی در وزن ۶۵ کیعو گرم طلا، روژینا طیبی در وزن ۷۰کیلو گرم  طلا،ثمین فقانی در وزن ۷۵ کیلوگرم برنز را کسب کردند.

 
وی یادآور شد: همچنین در رده نوجوانان با وجود ۳شرکت کننده نوجوان از ۹ وزن توانستند یک طلا و یک نقره و یک برنز دریافت کرده و به مقام سوم تیمی  این رقابت هادست یابند. 

سرپرست هیأت کشتی قائمشهر گفت: در نوجوانان خانم‌ها سید فاطمه موسوی در وزن ۵۰ کیلوگرم نقره، نادیا رمضان زاده در وزن ۷۰ کیلوگرم طلا و عطرین جعفرنیا در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم به مدال برنز  دست یافتند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521892

مهمترین اخبار ایران و جهان: