نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:49

هنرستان دخترانه خیرساز در منطقه ۵ تهران افتتاح شد

معاون استاندار و فرماندار تهران از افتتاح هنرستان دخترانه خیرساز در ششمین روز از هفته دولت در منطقه ۵ تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با ششمین از روز از هفته دولت و با حضور قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، زارع مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران و خانواده خیر ساز زنده یاد حاجی بابا یکرنگ، هنرستان دخترانه شهرک چشمه منطقه ۵ تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به کانون‌های پرورش افراد، یعنی خانواده و مدرسه و جامعه، به تبیین ارزش‌ها و اهداف عالی شهادت پرداخت و به ظرفیت خیرین به عنوان عناصر پیشران در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و از همت این عزیزان تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز نمونه بارز مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می‌شوند که خالصانه و با تمام ظرفیت، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی یاری می‌رسانند.

بنابر این گزارش، این مجموعه آموزشی با مساحت ۲۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مصوب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و نوسازی مدارس و ۲۰ میلیارد ریالی خیر مدرسه ساز افتتاح و بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476004

مهمترین اخبار ایران و جهان: