نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 02:22

صنایع دریایی فرصت خوبی برای اشتغال پایدار در بوشهر است

بوشهر- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر گفت: صنایع دریایی فرصت خوبی برای ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیر عامل مؤسسه کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال اخیر به همت و حمایت مسئولان نسبت به توسعه زیرساخت‌ها با توجه به بضاعت و اعتبارات تخصیص یافته ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که در آینده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه هدف دانشجویان و استادان در راستای مأموریت دانشگاه و توسعه اشتغال در جامعه ارائه بدهیم.

بهمیاری در خصوص اقدامات صورت گرفته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی استان و اضافه کردن رشته‌های موردنیاز استان با آمایش و پیوست اشتغال، جذب اعتبار و توسعه پروژه‌های عمرانی، پیگیری و راه اندازی پل عابر پیاده مقابل دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر گفت: ظرفیت خوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر وجود دارد و ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال توسعه آموزش و ایجاد رشته‌های مورد نیاز جهت پوشش این ظرفیت‌ها در استان هستیم.

بهمیاری اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر این آمادگی را دارد که در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی با همه ظرفیت و پتانسیل خود برای توسعه و اشتغال استان در کنار مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی فعالیت کند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر در آینده نزدیک خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476204

مهمترین اخبار ایران و جهان: