نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 13:16

جلالی: رسیدن به نیمه نهایی هم برای ایران در حد قهرمانی جام ملت‌ها است

کارشناس فوتبال کشورمان به تحلیل شرایط تیم ملی در تورنمنت اردن پرداخت.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت اردن که عراق و قطر نیز در آن حضور دارند، اظهار داشت: این کشورها جزء تیم‌های شناخته شده آسیایی هستند که قطعا رقابت با آنها با تیم ملی برای جام ملت‌ها کمک می‌کند. می‌توان گفت از زمان حضور امیر قلعه‌نویی و کادرفنی جدید در تیم ملی، تورنمنت اردن بهترین اردوی آماده‌سازی تیم ملی می‌شود.

وی افزود: تیم ما به چنین بازی‌هایی نیاز دارد. اردن، قطر و عراق همیشه رقابت نزدیکی با ایران داشته‌اند و قطعا تورنمنت اردن مفید است زیرا تیم‌های حاضر در آن نسبت به حریفان ما در اردوهای قبلی شرایط بهتری دارند.

کارشناس فوتبال کشورمان درمورد دعوت بازیکنانی مثل امین حزباوی و محمد جواد حسین‌نژاد به اردوی تیم ملی عنوان کرد: درمورد نفرات دعوت شده نظر خاصی ندارم اما قطعا دعوت این بازیکنان جوان در اردو که کیفیت خوب‌شان را هم اثبات کرده‌اند، به پایین آوردن میانگین سنی تیم ملی کمک می‌کند. 

جلالی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها انتظار دارند تیم ملی به فینال جام ملت‌ها صعود کند و برخی نیز اعتقاد دارند رسیدن به نیمه نهایی عملکرد مثبتی برای ایران در این رقابت‌ها تلقی می‌شود، توضیح داد: ما اطلاعات خاصی از تیم ملی نداریم و باید پس از تماشای بازی تیم ملی در این تورنمت و سایر بازی‌های دوستانه راحت‌تر در این مورد حرف بزنیم. البته در شرایط فعلی رسیدن به نیمه نهایی نیز برای ایران در حد قهرمانی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532648

مهمترین اخبار ایران و جهان: