نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 11:16

تظاهرات و درگیری مقابل خانه وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی

صدها شهرک نشین صهیونیست مخالف نتانیاهو و سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی، مقابل خانه وزیر دادگستری این رژیم در قدس اشغالی تجمع کردند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در ادامه نا آرامی‌ها و آشوب در اراضی اشغالی، شهرک نشینان صهیونیست مقابل خانه به اصطلاح وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تجمع و تظاهرات کردند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» از تظاهرات صدها شهرک نشین صهیونیست مقابل خانه «یاریو لیوین» و درگیری آنها با نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داد.

این خبر در حالی است که خیابان‌های تل آویو و چند شهر دیگر در اراضی اشغالی در سی و ششمین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو و طرح جنجالی کابینه او موسوم به تغییرات قضائی، شاهد بروز آشوب و ناآرامی بود.

در همین رابطه، رسانه‌های عبری زبانی روز گذشته ویدئویی را منتشر کردند که یک صهیونیست طرفدار نتانیاهو در جریان سی و ششمین هفته از اعتراضات سراسری، در عملیات زیرگیری با خودرو، شماری از معترضان را زخمی کرد.

روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع درمانی گزارش داد که در پی این حمله خودرویی، حداقل ۵ نفر از معترضان علیه نتانیاهو، آسیب دیده‌اند که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494148

مهمترین اخبار ایران و جهان: