نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 19:53

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه شهریار

شهریار- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زلفخانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر قاچاقچی مواد مخدر مشخص شد فردی در شهر اندیشه شهریار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن قاچاقچی مواد مخدر به همراه خانواده اش، متهم در فاز یک شهر اندیشه شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی، حین ورود به ساختمان محل ترددش در راه پله‌های آن دستگیر شد.

زلفخانی گفت: در بازرسی از منزل متهم، ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳۵۲ گرم شیره تریاک کشف شد و همسر متهم نیز به عنوان همدستش دستگیر شده و به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران عنوان داشت: یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچی مواد مخدر توقیف و در بازرسی از منزل برادر متهم، ۴۰۰ گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493492

مهمترین اخبار ایران و جهان: