نیوز سیتی!
16 مهر 1402 - 00:45

دولت سیزدهم پنج هزار و 806 مدرسه ساخته است

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه روزانه 40 کلاس خیرساز تقدیم دانش‌آموزان می‌شود، گفت: دولت سیزدهم طی دو سال پنج هزار و 806 مدرسه با ظرفیت بیش از 27 کلاس درس تقدیم دانش آموزان سرتاسر ایران اسلامی کرده است.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی اربابی که امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیّری حضرت امام رضا (ع) منطقه پردیسان قم حضور یافت، ضمن ابلاغ سلام حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به حاضران در این مراسم اظهار کرد: ما همواره دست بوس خیّرین عزیز مدرسه ساز و از جمله حاج ابوالفضل استاد، بانی ساخت مدرسه حضرت امام رضا (ع) در قم هستیم. 

وی با تقدیر از همکاران خدوم خود در اداره کل نوسازی مدارس استان قم، خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز بدانند که در شرایط تحریم های ناعادلانه، خشت به خشت و آجر به آجر این مدارس با خون دل های زیادی روی هم گذاشته می شود تا بتوان مدارسی نوساز و زیبا را به دانش آموزان عزیز ایران اسلامی تقدیم کرد. 

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت ‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین افزود: بر این اساس لازم است تا دانش آموزان عزیز نیز به وظیفه خود که همانا ساختن آینده کشور است توجه داشته باشند. 

اربابی با بیان این که روزانه در کشور 40 کلاس درس خیّری تقدیم دانش آموزان عزیز می شود یادآور شد: در طول دو سال خدمت دولت سیزدهم، پنج هزار و 806 مدرسه با ظرفیت بیش از 27 کلاس درس تقدیم دانش آموزان عزیز در سرتاسر ایران اسلامی شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد 13 پروژه دیگری نیز که خیّر مدرسه ساز، حاج ابوالفضل استاد نیت ساخت آن را دارد، به زودی ساخته و تقدیم دانش آموزان عزیز شود. 

پایان پیام/ 78036

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531148

مهمترین اخبار ایران و جهان: