نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 13:07

تحویل ۲۳ واحد مسکونی به مددجویان در عباس‌آباد

فرمانده سپاه کربلا گفت: از مجموع تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان عباس‌آباد منعقد شد مقرر شد ۲۷و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز‌مندان شود که تاکنون ۲۳ واحد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، به مناسبت هفته دفاع مقدس، پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان عباس‌آباد و دو واحد مسکن مددجویی با همکاری گرو‌ه‌های جهادی و بسیج و نهاد‌های حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به بهره‌برداری رسید.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، شوراها، دهیاری‌ها،گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه مقاومت بسیج، دو واحد مسکن به نیازمندان این شهرستان اهدا شد تا شاهد لبخند رضایت بر لبان این عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از مجموع تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان عباس‌آباد منعقد شد مقرر شد ۲۷و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز‌مندان شود که تاکنون ۲۳ واحد به بهره‌برداری رسید.

به گفته سردار مسلمی برای دو واحد مسکن که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید ۸۲۵ میلیون تومان و برای ۲۷ واحدی که مقرر شد تحویل نیازمندان شود ۱۱ میلیارد تومان اختصاص یافت تا سرپناهی برای افراد نیازمند باشد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517348

مهمترین اخبار ایران و جهان: