نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 10:57

نظارت بر پروژه‌های عمرانی اردبیل تقویت می‌شود

اردبیل _ معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: روند نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل تقویت می شود.

علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نتیجه این نظارت‌ها را در قالب گزارش میدانی دستگاه‌های اجرایی شاهد هستیم که در جلسه اخیر شورای فنی آب منطقه‌ای و آبفای استان گزارشی از آخرین وضعیت تأمین و توزیع منابع آب را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات بعدی قرار است دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان از راه و شهرسازی گرفته تا طرح‌های برق و گازرسانی گزارشی از روند فعالیت خود را ارائه خواهند کرد تا اعضای شورای فنی استان در جریان پروژه‌های اجرایی قرار گیرند.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۶۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه بزرگ را نیز شاهد بودیم.

اسلامی عمده این پروژه‌های افتتاحی را در حوزه آب، برق، گاز، مسکن، عمران و آبادانی روستاها و دیگر طرح‌های زیربنایی اعلام کرد و گفت: امیدواریم مردم استان از ثمرات این طرح‌ها بهره مند شوند.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای فنی در قالب کمیته‌های تخصصی از آموزش و پیمان گرفته تا حوزه اجرایی و نظارتی سعی دارند تا به مسئولیت خطیر خود به درستی عمل کرده و شرایط مناسبی را در فرآیند اجرای طرح‌ها شاهد باشیم.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: کیفیت پروژه‌های عمرانی در این استان براساس آخرین ارزیابی‌ها مناسب و مطلوب است و تاکید ما بر تقویت و استمرار این نظارت‌ها است تا بتوانیم هم با کیفیت و هم به موقع این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490692

مهمترین اخبار ایران و جهان: