نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:25

بیش از ۱۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان مرکزی وجود دارد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ پروژه بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان در استان مرکزی وجود دارد گفت: برخی از این پروژه ها بسیار طولانی شده از جمله طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) که تلاش داریم هرچه سریع تر به بهره برداری برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز رحیمی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در اراک، افزود: با همت مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی آرامش خوبی در استان برقرار شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دولت سیزدهم اقدامات بزرگی را در بخش بهداشت و درمان به انجام رسانده ادامه داد: افزوده شدن ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های کشور، آغاز۴۰ پروژه بهداشتی و بهره برداری از ۲هزار طرح بخشی از اقدامات دولت در 2 سال اخیر است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقراری بیمه برای ۶ میلیون نفر، ایجاد صندوق بیماران سخت درمان و افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

رحیمی بیان کرد: دولت سیزدهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مبنی بر توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485048

مهمترین اخبار ایران و جهان: