نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 15:11

روزانه ۱۰ هزار بطری آب بین زائران حسینی در مرز مهران توزیع می شود

ساری- مسئول مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی مازندران گفت: روزانه ۱۰ هزار بطری آب خنک بین زائران اربعین در موکب کانون های فرهنگی استان در مهران توزیع می شود.

محمدرضا کامیاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و ازدحام در مرز مهران کار توزیع آب در موکب مجمع کانون‌های فرهنگی استان مازندران مستر در پایانه مرزی مهران در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود هوای گرم بیش از ۶۰ آبسرد کن در مسیرهای خروجی و مسیر پیاده روی در سطح پایانه قرار گرفته ولی کافی نیست لذا این موکب روزانه ۱۰ هزار بطری آب خنک بین زوار توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده حجم بازگشت زائران به پایانه‌ی مرزی مهران افزایش خواهد داشت، ادامه داد: این موکب هم مثل سایر مواکب به صورت ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمت به زائرین هستند.

کامیاب گفت: مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان با برنامه‌ریزی گسترده در داخل کشور و همچنین در کشور عراق و با برپایی موکب مختلف خدمات مختلفی از جمله اسکان، توزیع غذا، توزیع آب معدنی، خدمات درمانی و بهداشتی و دیگر خدمات فنی و پشتیبانی به زائران اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهند.

۳۵ موکب از مازندران به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486604

مهمترین اخبار ایران و جهان: