نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:26

طنین‌انداز شدن سرود «سلام فرمانده» در خیابان‌های اردبیل

اردبیل- همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن و راهپیمایی با شکوه اردبیلی‌ها، سرود «سلام فرمانده» در خیابان‌های این شهر طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی از صبح شنبه اردبیلی‌ها در پاسداشت ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند که با سر دادن شعارهای متنوع انقلابی و ضد استکباری حمایت خود را از انقلاب، آرمان‌های ولایت فقیه و رهبری معظم نشان دادند.

آنچه که به حال و هوای راهپیمایی اردبیلی‌ها در روز سرد زمستانی گرما و حال و هوای متفاوت بخشید، اجرای سرودهای متنوع در مسیر راهپیمایی است که با طنین‌انداز شدن سرود «سلام فرمانده» در شهر ولایتمدار اردبیل، حال و هوای متفاوت را شاهد هستیم.

گروه‌های سرود ۳۰۰ نفری در مسیر راهپیمایی با اجرای سرودهای انقلابی و خاطره‌انگیز دوران پیروزی انقلاب، یاد و خاطره این ایام و فجرآفرینان را گرامی داشته و بر ادامه راه عزتمند شهدا و امام راحل تاکید کردند.

در مسیرهای راهپیمایی علاوه بر برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و ارائه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی، پرچم‌های سه رنگ انقلاب اسلامی در دست مردم بوده و با پلاکاردهای ضد استکباری، مردم دیار سبلان نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

از همه آحاد جامعه از زن و مرد گرفته تا کودک، نوجوان، جوان، پیرمرد و پیرزن به صحنه آمده بودند تا عهدی مجدد با انقلاب بسته و اعلام کنند که این نهضت با قوت و قدرت ادامه دارد.

جمع زیادی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با حال و هوای معنوی و ارزشی اعلام کردند که حرکت ملت ایران امروز خار چشم دشمنان خواهد شد و دهه هشتادی و نودی در صحنه حاضر هستند و با سرود «سلام فرمانده» به رهبر خود اعلام می‌کنند که همچنان پشتیبان خط ولایت هستند.

عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در حالی که پلاکاردها و تمثال‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، بر ادامه راه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و آرمان بلند سیدالشهدای مقاومت تأکید کرده و خواستار حرکت انقلابی مسئولان و ادامه راه سردار سلیمانی شدند.

جمع دیگری از شرکت‌کنندگان که عمدتاً جوانان و نوجوانان بودند از مسئولان خواستند تا قدر این ملت را که ۴۴ سال است پای انقلاب ایستادند، بدانند و اجازه ندهند تا خستگی‌ها و ناامیدی ناشی از مشکلات اقتصادی بر چهره آنها نمایان شده و یا زمینه برای فتنه‌گری دشمنان به واسطه مشکلات اقتصادی فراهم آمده و طمع دشمن روند روزافزون پیدا کند.

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن رزم‌نوازان ارتش قهرمان نیز با نواختن آهنگ‌های انقلابی به حال و هوای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن رنگ و روح متفاوت بخشیده بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033104

مهمترین اخبار ایران و جهان: