نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 11:00

مسافربرها در ساری ساماندهی شوند

ساری- نایب رئیس شورای شهر ساری بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف مسافربرهای شخصی در مرکز استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین یوسفی صبح سه شنبه در نشست با شماری از رانندگان تاکسی در ساری با اشاره به اهمیت خدمات حوزه حمل و نقل درون شهری و تأثیر آن بر زندگی روزمره شهروندان و توسعه شهری افزود: ارائه بخش قابل توجهی از این خدمات بر عهده تاکسی‌ها می‌باشد و لذا رانندگان تاکسی که صبورانه در جابجایی مسافران درون شهری مشارکت فعال دارند جزو اقشار پرتلاش و زحمتکش جامعه هستند.

وی به ضابطه مندی فعالیت تاکسی‌ها و امنیت این ناوگان اشاره کرد و گفت: به همین دلیل شهروندان به تاکسی‌ها اعتماد و توجه بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت تاکسی‌ها در بحث خدمات رسانی به مردم و نقش آنها در تسهیل عبور و مرور و بخصوص خدمات ایمن آنها ایجاب می‌کند وضعیت کاری آنها و همچنین رفع مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری یکی از بزرگترین مشکلات تاکسیرانی در ساری را حضور و فعالیت مسافربرهای شخصی عنوان کرد و با بیان اینکه این وضع بر معیشت رانندگان تاکسی تأثیر منفی می‌گذارد بر ضرورت ساماندهی و تعیین تکلیف مسافربرها تاکید نمود.

یوسفی در عین حال به رانندگان تاکسی توصیه کرد در پاسخ به اعتماد و استقبال شهروندان، تکریم مردم و رعایت ضوابط و مقررات را در جابجایی مسافران همواره مدنظر قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1047548

مهمترین اخبار ایران و جهان: