نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 13:00

شورای مشورتی‌ «نسل نو» تشکیل شد

مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو از تشکیل شورای مشورتی در حزب نسل نو خبرداد و گفت: باتوجه به مسائل و معضلات امروز کشور و همچنین استفاده از ظرفیت و توان همه دلسوزان شورای مشورتی حزب نسل نو تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو از تشکیل شورای مشورتی در حزب نسل نو خبرداد واظهارداشت: باتوجه به مسائل و معضلات امروز کشور و همچنین استفاده از ظرفیت و توان همه دلسوزان شورای مشورتی حزب نسل نو تشکیل شد.

وی افزود: این شورا که متشکل از برخی اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و برخی کارشناسان فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ایست تلاش خواهد کرد تا ضمن کمک فکری به نسل نو در مسائل مهم امروز کشور به ارائه راهکار پرداخته تا مشکلات امروز در اتاق فکری خبره مورد بررسی و تبیین قرار گیرد و در مهمترین بخش اینکه به راهکار و پیشنهاد منجر شود.

اقراریان تاکید کرد: این اقدام یک حرکت فرا حزبی است تا در حلقه ای بسته محدود نشویم و در کنار کارتشکیلاتی از همه توان نیروهای فراحزبی برای بهبود شرایط کشور بهره ببریم. در ترکیب این شورای مشورتی نسل نو نقش اصلی را دارد و امیدواریم بازویی پرتوان جهت کمک به مجموعه‌های سیاسی، اقتصادی و‌ اجرایی خواهدبود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048004

مهمترین اخبار ایران و جهان: