نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 13:08

مخالف اردوگاه‌سازی برای دانش‌آموزان نیستم

خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ما مخالف ساخت اردوگاه در فضاهای طبیعی با جاذبه‌های گردشگری نیستیم بلکه از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح پنجشنبه در جریان بازدید از اردوگاه و چمن مصنوعی ازناو خلخال اظهار کرد: ما موافق ساخت اردوگاه در فضای مناسب و باز برای دانش آموزان هستیم تا نسل آینده از آن استفاده کرده و لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مخالفت ما با اردوگاه‌هایی است که تنها برای فضاهای کارمندی و اداری ساخته می‌شود در حالی که انتظار می‌رود اردوگاه ازناو در فضای باز و مناسب احداث راه اندازی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا به ساخت اردوگاه و همچنین تکمیل چمن مصنوعی استان اردبیل کمک کنیم و برای بازسازی فضای آموزشی مدارس خلخال نیز تصمیم گیری دقیق و مناسبی را خواهیم داشت.

نوری گفت: مخالف ویلاسازی و ساخت پرتراکم در قالب اردوگاه سازی هستیم و بهتر است اردوگاه‌ها به شکل دلباز برای دانش آموزان طراحی و اجرایی شود.

وی به بازدید خود از پروژه‌های متعدد خلخال اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا برای تالار پذیرایی معلمان خلخال نیز که نیاز به تجهیز کامل دارد تا یک و نیم میلیارد تومان منابع اختصاص دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به جنوب استان اردبیل در حال بازدید از طرح‌های آموزشی، پرورشی، ورزشی و عمرانی خلخال و کوثر است که در بدو ورود به این شهرستان بعد از استقبال رسمی از سوی مسئولان خلخال در حسینیه این شهر حاضر شد و به مقام شهدای والامقام این شهرستان ادای احترام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052392

مهمترین اخبار ایران و جهان: