نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 10:36

۲ هزار فرصت شغلی در استان سمنان تثبیت شد

سمنان– معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه با احیای واحدهای صنعتی راکد استان، دو هزار فرصت شغلی تثبیت شد، گفت: ۷۸ واحد راکد به تولید بازگشتند.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه احیای واحدهای راکد یکی از اقداماتی بود که از ابتدا در دستور کار دولت قرار داشت، تاکید کرد: در دوران دولت سیزدهم دو هزار فرصت شغلی در استان سمنان با احیای واحدهای راکد و همچنین حمایت‌های صورت گرفته، تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه این دو هزار شغل با احیای ۷۸ واحد صنعتی راکد در استان سمنان تثبیت شده است، افزود: همراهی بانک‌ها و بخش خصوصی و همچنین تسهیلات خوبی که از منابع ملی و سفر استانی رئیس جمهور به استان اختصاص یافت توانسته اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند.

حفظ وضعیت موجود

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه دومین سیاست ما در قبل تولید در کنار حفظ وضعیت موجود، ایجاد سرمایه گذاری جدید است، گفت: در این راستا نیز حمایت‌های خوبی از سرمایه گذاران در استان صورت خواهد پذیرفت.

صادقی با بیان اینکه همانطور که در شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان نیز مطرح شده شاهد افزایش منابع بانکی استان سمنان به میزان ۳۵ درصد هستیم که می‌تواند کمک بسیار خوبی در اعطای تسهیلات و رونق تولید باشد، ابراز داشت: بانک‌های عامل استان توانسته‌اند عملکرد خوبی را در قبال حمایت از تولید به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه در زمینه احیای واحدهای راکد و تسهیلات اشتغال و تولید استان سمنان توانسته در زمره سه استان برتر کشور باشد، گفت: این نشان می‌دهد که همراهی خوبی بین بانک‌های عامل استان و همچنین بخش خصوصی وجود دارد که می‌تواند برکات خوبی را برای تولید استان به همراه داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052092

مهمترین اخبار ایران و جهان: