نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 13:23

تصمیم گیری درست و به موقع برای رفع مشکل صنایع اصفهان ضروری است

اصفهان - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تصمیم گیری درست و به موقع برای رفع مشکل صنایع اصفهان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین کمیلی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای با فعالان صنعت استان اصفهان با اشاره به اینکه دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان اصفهان بیانگر اهمیت این موضوع و جنگ ترکیبی حاکم بر کشور است، اظهار داشت: برگزاری این دست جلسات می‌تواند به تسهیل و تسریع در حل مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی به وجود ۱۰ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این واحدهای صنعتی در ۸۰ شهرک صنعتی مستقر هستند.

مدیرکل صمت استان اصفهان تعداد واحدهای صنفی اصفهان را نیز ۲۵۰ هزار واحد اعلام کرد و گفت: اگر مشکلات استان حل شود، کل کشور منتفع خواهد شد؛ برای این امر قانون جدیدی نیاز نداریم و تنها باید در روند اجرای قانون و تصمیم گیری درست و به موقع توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی از ما انتظار تصمیم درست و صحیح دارند، ابراز داشت: نباید دچار اطاله زمان شویم، شما شرایط جنگی را درک کردید و در این شرایط خواهش دارم تصمیماتی اتخاذ شود تا به سرعت تصمیمات صحیح اتخاذ شود.

کمیلی با اشاره به تغییرات خوب در قوه قضائیه افزود: در استان اصفهان نیز هماهنگی خوبی بین بخش قضائی و صنایع استان وجود دارد اما این موارد نیازمند پشتیبانی در تهران نیز هست و این تدابیر از سمت شما نیز مطرح است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076492

مهمترین اخبار ایران و جهان: