نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 17:25

ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با تعامل بانک‌های عامل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق امداد ولایت در سال ۹۵ با مجوز بانک مرکزی تأسیس و مراکز آن نیز در شهرستان‌های استان افتتاح شد اظهار کرد: عملیات مربوط به افتتاح حساب در آن صندوق‌ها انجام می شود و نیازی به مراجعه به شعبه مرکز استان نیست.

وی افزود: صندوق امداد ولایت افتخار دارد که تنها و بزرگترین صندوق صددرصد قرض الحسنه کشور است چراکه تمام وام‌های کمتر از ۱۰ میلیون تومان صندوق بدون دریافت کارمزد پرداخت می‌شود؛ وام های بیش از این مبلغ نیز با ۳ درصد کارمزد برای یک مرحله قابل پرداخت است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با تعامل بانک های عامل پرداخت شده که شامل ۶ هزار و ۸۱۰ فقره وام بوده است.

رفیعی یادآور شد: این تسهیلات در قالب وام‌های حمایتی، کمک هزینه مسکن، درمان، اشتغال و... بوده است.

وی با اشاره به طرح های صندوق اضافه کرد: در حساب سپرده قرض الحسنه ویژه، هم اشخاص حقیقی و هم حقوقی می‌توانند از مبغ هم‌افزایی بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: ۷ هزار و ۳۰۰ فقره کارت هدیه نیز بدون دریافت کارمزد صادر شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074992

مهمترین اخبار ایران و جهان: