نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 12:52

ارتفاع ۵۰ سانتی متری برف در محور بلوردکان - خصیب دشت املش

رشت- مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان از ارتفاع ۵۰ سانتی متری برف در محور بلوردکان - خصیب دشت املش خبر داد.

غلامعلی نیک فهم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش شدید برف از بامداد پنجشنبه در مناطق کوهستانی استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در محور بلوردکان - خصیب دشت املش به ۵۰ سانتی متر رسیده است.

وی با بیان اینکه محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است، افزود: تردد خودروها در دیگر جاده‌های گیلان به ویژه جاده‌های کوهستانی با زنجیر چرخ در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری به گیلان خودداری کنند، ادامه داد: مسافران تا حد الامکان از جاده اسالم – خلخال، آستارا – اردبیل و گردنه کوهین در جاده رشت – قزوین به دلیل بارش برف و کولاک سفر نکنند.

نیک فهم اضافه کرد: محورهای اسالم- خلخال ۴۵ سانتی متر، پونل- خلخال ۳۰ سانتی متر، و جاده‌های فومن- ماسوله، سیاهکل- دیلمان، بره سر - قوشه لانه - کلیشم، شفت به امامزادگان ابراهیم و اسحاق (ع)، آستارا - اردبیل ۲۰ سانتی متر بارش برف داشته اند که ادامه دارد.

وی ادامه داد: رانندگان و مسافران برای عبور از مناطق کوهستانی حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029404

مهمترین اخبار ایران و جهان: